» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها در رویکرد اجباری در اندونزی فرزاد 1396/10/05 دسته بندی : حسابداری ومدیریت 0

چکیده فارسی

اندونزی اولین کشور در جهان بود که اتخاذ یک رویکرد اجباری CSRرا اجرا نمود. اگرچه اعمال CSR به صورت اجباری مورد نیاز بود،اندازه گیری آن مشخص نبود. این پژوهش با هدف نشان دادن نحوه اجرای CSR در اندونزی انجام شده است

تعداد صفحات فارسی : 16

تعداد صفحات انگلیسی: 8

سال انتشار : 2015

نام فارسی
روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها در رویکرد اجباری در اندونزی
نام انگلیسی
Public Relations and Corporate Social Responsibility in Mandatory Approach Era in Indonesia

چکیده فارسی

اندونزی اولین کشور در جهان بود که اتخاذ یک رویکرد اجباری CSRرا اجرا نمود. اگرچه اعمال CSR به صورت اجباری مورد نیاز بود،اندازه گیری آن مشخص نبود. این پژوهش با هدف نشان دادن نحوه اجرای CSR در اندونزی انجام شده است. این مقاله ترکیبی از مدل کانجی چوپرا و تورکر برای اندازه گیری CSR بوده که جهت ارائه یک استاندارد برای مناطق مختلف در اندونزی است. چرا که این مدلها در زمینه های کشورهای غربی  و شرقی استفاده شده است. این بررسی بین 87 مورد انجام شد و دیده شد که CSR با تمرکز جهت بدست آوردن رفاه اجتماعی بوده و این توسط روابط عمومی بدست می آید.

چکیده لاتین

Indonesia was the first nation in the world to adopt a mandatory approach to CSR. Although the Acts have required CSR as compulsory, they have not determined the measurement. The research aims to reveal the implementation of CSR in Indonesia. The article combines Kanji Chopra Model and Turker's Scale to measure CSR to offer a standard for different regions in Indonesia because these models have been applied in Western and Eastern contexts. A survey has been conducted to 87 practitioners and found that CSR was conducted by focusing to gain social welfare and conducted by public relations.


خرید و دانلود | 7,500 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط