» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
دانلود مقاله درک رتبه بندی آنلاین محصول: براساس مدل رضایت مشتری. فرزاد 1396/10/08 دسته بندی : حسابداری ومدیریت 0

چکیده فارسی

رتبه بندی آنلاین محصول تبدیل به منبع اطلاعاتی بزرگ برای مشتریان و فروشنده گان و تولید کنندگان شده متخصصان و محققان به دنبال انعکاس کالای با کیفیت و تفسیر آن هستند. ما استدلال می کنیم که آن ها در واقع نشان دهنده رضایت مشتری از محصول و بر این اساس ، ما مدل رضایت مشتری را بر اساس رتبه بندی آنلاین محصول را در نظر گرفته ایم که شامل انتظارات قبل از خرید مشتری و عملکرد واقعی محصول به عنوان عامل تعیین کننده رتبه بندی بوده است. 

تعداد صفحات ترجمه : 24

سال انتشار : 2015

نام فارسی
درک رتبه بندی آنلاین محصول: براساس مدل رضایت مشتری

نام انگلیسی
Understanding online product ratings: A customer satisfaction model

چکیده فارسی

رتبه بندی آنلاین محصول تبدیل به منبع اطلاعاتی بزرگ برای مشتریان و فروشنده گان و تولید کنندگان شده متخصصان و محققان به دنبال انعکاس کالای با کیفیت و تفسیر آن هستند. ما استدلال می کنیم که آن ها در واقع نشان دهنده رضایت مشتری از محصول و بر این اساس ، ما مدل رضایت مشتری را بر اساس رتبه بندی آنلاین محصول را در نظر گرفته ایم که شامل انتظارات قبل از خرید مشتری و عملکرد واقعی محصول به عنوان عامل تعیین کننده رتبه بندی بوده است. ما مدل خود را با استفاده از اعتبار آن در دو مجموعه داده جمع آوری شده در یک وب سایت آلمانی به نام آمازون اقدام نموده ایم. نتایج نشان می دهد که هر دو عامل تاثیر قابل توجهی به رتبه بندی محصول اینترنتی و حمایت از تفسیر ارائه شده از رتبه بندی را دارد.

 

ترجمه بخشی از مقدمه

همراه با شرایط رو به رشد تجارت الکترونیک بررسی آنلاین محصول تبدیل به منبع اطلاعاتی بزرگ برای فروشند گان و مشتریان و تولید کنند گان شده است.از یک طرف،بررسی و رتبه ارائه شده توسط مشتریان فروشگاه آنلاین جهت ارائه این اطلاعات برای مصرف کننده گان آینده نگر بوده ، در نتیجه ممکن است،عدم اطمینان از محصول کاهش یابد. به صورت پیوسته می توان گفت تحقیقات انجام شده نشان می دهد که مشتریان برای خریدو فروش در زمینه های مختلف تحت تاثیر قرار می گیرند، از سوی دیگر خرده فروشان آنلاین و تولید کننده گان به طور فزاینده در بازار، خود مشتری تکیه به غنی سازی استراتژی با ارزیابی خود را داشته و برای تنظیم لیست محصول و برای ایجاد جریان درآمد اضافی از آن استفاده می کنند. به این دلیل تعجب آور نیست تمام خرده فروشان آنلاین مانند آمازون به دنبال ویژگی های امتیازی بالا ،برای کالای خود باشند. محققین به طور عمده در زمینه بازار یابی و سیستم اطلاعاتی ، این موضوع را اتخاذ کرده و نه تنها شروع به مطالعات اثرات پیکربندی محصول آنلاین کرده اند و بر مبنای طبیعت آن و عوامل تعیین کننده  می باشد.فرض رایج از مطالعات قبلی در جریان دوم این است که قبل از شروع رتبه بندی آنلاین ،محصولات نشان دهنده کیفیت واقعی خود بوده اند. تعصبات مختلف از جمله پویایی اجتماعی یا تاثیرات فرهنگی برای بخش غیر قابل توضیح از واریانس معرفی شدند با این حال، شواهد تجربی نشان می دهد که رتبه بندی آنلاین به دقت نمی تواند کیفیت واقعی محصول را منعکس کند. از آن جا که تاثیر رتبه بندی در فروش زیاد نبود، خرده فروشان در یک موقعیت سخت قرار گرفته اند و آن ها دشواری هایی در تنظیم استراتژی بازاریابی بر اساس رتبه بندی محصول آنلاین بدون داشتن آنچه که منعکس می شوداقدام کنند. از این رو هدف از این مطالعه، پیدا کردن آن چه واقعا ایجاد پایه رتبه بندی محصول آنلاین ودر نتیجه اصلاح تفسیر فعلی باشد را مورد نظر دارد.ما استدلال می کنیم که قدرت توضیحی ضعیف در بررسی کیفیت آنلاین محصول بوده و همچنین تعصباتی در آن ایجاد می شود،آن است که توسط رتبه بندی محصول می توان رضایت مشتری را با اندازه گیری معتبر برای کیفیت محصول منعکس نمود این رویکرد تنها به کیفیت محصول به عنوان پایه ای برای امتیاز دهی تکیه نمی کند. بلکه ادغام انتظارات مشتری از محصول را در مرحله قبل از خرید را دارد.بر اساس این نسبت، ما یک مدل رضایت مشتری را از رتبه بندی آنلاین محصول را،بر اساس ملاحظات فورنل در 1992 و وست بروک و ریکلی را در سال 1983 را ارائه می کنیم. مدل ما انتظارات قبل از خرید محصول توسط مشتری و عملکرد واقعی را به عنوان پیش بینی رتبه بندی آنلاین با استفاده از معادلات ساختاری ارائه می کند ما مدل خود را با اعتبار آن در دو مجموعه داده شامل دوربین دیجیتال و تلوزیون جمع آوری شده از سایت آمازون را ارائه نمودیم نتایج نشان می دهد که انتظارات مشتری و عملکرد واقعی از یک محصول به طور قابل توجهی تحت تاثیر رتبه بندی مشتریان بوده و حمایت از تفسیر ارائه شده برای رتبه بندی آنلاین محصول وجود دارد مشاهدات متعددی در داده می تواند جهت به دست آوردن دیدگاه جامع تر از محصول آنلاین را به دست دهد. 

نخست پیدا کردن رتبه بندی آنلاین و این که چند درصد از اطلاعات سایت قابل مشاهده،قابل پیش بینی نیست که با استفاده از معیارهای وب سایت بود.دوم اینکه کسب و عدم گزارش دهی بر مبنای تعصبات را نشان می دهد.

 

در بخش بعدی به مرور تحقیقات انجام شده در رتبه بندی محصول می پردازیم.

 

چکیده لاتین

Online product ratings have become a major information source for customers, retailers, and manufacturers. Both practitioners and researchers predominantly interpret them as a reflection of product quality. We argue that they in fact represent the customer's satisfaction with the product. Accordingly, we present a customer satisfaction model of online product ratings which incorporates the customer's pre-purchase expectations and actual product performance as determinants of ratings. We validate our model by applying it to two datasets collected at the German website of Amazon.com. The results indicate that both factors have a significant influence on online product ratings, supporting the proposed interpretation of ratings.


خرید و دانلود | 8,300 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط