» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
مقاله استراتژی توسعه محصول سازگار با محیط زیست:سوابق،پیامدها و اثرات احتمالی فرزاد 1396/10/08 دسته بندی : حسابداری ومدیریت 0

چکیده فارسی

یکپارچه سازی جنبه های پایداری  برای توسعه محصول در طولانی  مدت به عنوان یک اولویت استراتژیک  برای متخصصان  به رسمیت شناخته شده است. با این حال ،پیشینه گزارش تلفیقی از اثرات توسعه محصول پایدار و استراتژی توسعه محصول است،در حالی که تحقیقات اندکی در شرکت،چگونگی ادغام جنبه های زیست محیطی و توسعه محصول را مورد بررسی قرار داده است.

تعداد صفحات ترجمه : 54

سال انتشار : 2016

چکیده فارسی

یکپارچه سازی جنبه های پایداری  برای توسعه محصول در طولانی  مدت به عنوان یک اولویت استراتژیک  برای متخصصان  به رسمیت شناخته شده است. با این حال ،پیشینه گزارش تلفیقی از اثرات توسعه محصول پایدار و استراتژی توسعه محصول است،در حالی که تحقیقات اندکی در شرکت،چگونگی ادغام جنبه های زیست محیطی و توسعه محصول را مورد بررسی قرار داده است.

این مطالعه یک مدل را توسعه می دهد که در آن تلفیق اثرات افزایش عملکرد و ورودی سازمانی در استراتژی های توسعه محصول سازگار با محیط زیست سنجیده می شود. با استفاده از پاسخ های پرسشنامه شرکت های صنایع مختلف ، می بینیم که تعهد مدیریت ارشد  و سیاست های حمایتی از محیط زیست می تواند استراتژی توسعه محصول  سازگار را تسهیل می کند،در حالی که کارایی زیست محیطی انگیزه ای ایجاد نمی کند. به نوبه خود،چنین اتخاذ استراتژی دارای اثرات مثبتی در توسعه محصول شرکت ها است. در شرایط  کسب و کار  بسیار پیچیده این اثرات ضعیف می شود. اما با افزایش سطح بخشودگی در محیط  کسب و کار  تمایل به قوی تر شدن دارد.این یافته ها دارای پیامدهای مهمی برای متخصصان و محققان در بحث ها است.

 

بخشی از ترجمه مقدمه

یک نتیجه از رشد چالش های زیست محیطی و نصب فشار به عنوان تاثیر فعالیت های انسانی به محیط زیست طبیعی در نظر گرفته شده است. شرکت ها در سراسر جهان کسب و  کار پایداری و عوامل بازاریابی را به طور فزاینده اتخاذ می کنند.

 

بسیاری از شرکت ها استراتژی هم تراز را در منافع سهامداران و کالاهای بازار محور و مسائل مربوط به پایداری در خواسته های مشتریان ایجاد می کنند. در این چشم انداز، بازار با توجه با پاسخ  بازاریابی عمومی، معرفی محصول تازه و موجود تغییر می کند و تولید شیوه های جدید باعث کاهش اثرات زیست محیطی  و بهبود کارایی زیست محیطی می شود.

 

اگرچه اصولی از اثرات توسعه محصول بر محیط زیست طبیعی بر پیچیدگی فرایندهای شرکت اضافه می شود،چنین شیوه ای به راحتی برای ابلاغ به سهامداران،کمک به تصویر زیست محیطی شرکت قابل عمل می باشد. با توجه به معرفی محصولات سازگار با محیط زیست،شرکت قادر به پاسخگویی الزامات زیست محیطی،ساخت مزیت رقابتی،حرکت رشد به سمت آینده است. انتظار می رود در آینده فعالیت های توسعه محصول پایدار ، رشد پیدا  کند.علاقه متخصصان در طراحی توسعه محصول تازه، این است که پژوهش های جدید را در زمینه زنجیره تامین مدیریت بازاریابی و توسعه محصول فرهنگی به چالش بکشاند. برای روشن کردن موضوع،محققان برای  درک اینکه چرا و  چگونه شرکت ها در توسعه محصول درگیر شده اند،تحقیقات  قابل توجهی تحت عناوین مختلف در رابطه با این موضوع انجام داده اند. از جمله گرایش پایداری نوآوری ، شیوه طراحی محیط زیست ،نوآوری محصول تازه، توسعه محصول تازه، برنامه محصول تازه، توسعه محصول زیست محیطی جدید، اهمیت استراتژی محصول زیست محیطی. بدون شک، این جریان از مطالعات انجام شده به درک اهمیت شیوه های محصول پایدار در کسب و  کار و بازاریابی کمک می کند. با این حال ،با وجود پیشرفت های قابل توجه در مسائل عمده  تا به امروز در حکم پیشینه در نظر گرفته شده است. اولین بحث،در دو دهه گذشته که آیا محور استراتژی زیست محیطی برای عملکرد زیست محیطی برای عملکرد  کسب و کار  مفید می باشد صورت گرفته است. مطالعات اندکی عملکرد نتایج استراتژی محصول سازگار با محیط زیست را بررسی کرده اند. و حتی تعداد کمتری  به طور خاص به نتایج توسعه محصول متمرکز شده اند. در حقیقت تحقیقات تجربی محدودی در زمینه های مبحث نتایج گزارش متناقض،منع بورس تحصیلی و پیشرفت عملی انجام گرفته است. به عنوان مثال برخی از مطالعات ،اثرات مثبت استراتژی محصول جدید را برروی عملکرد توسعه محصول نشان می دهد. و هیچ رابطه ای بین این دو پیدا نکرده اند. در بعضی یک رابطه منفی نشان داده شده است.چنین مخلوطی از یافته ها نشان می دهد نه تنها اثرات استراتژی توسعه محصول سازگار با محیط زیست پیچیده و ضعیف است،بلکه این شیوه های توسعه محصول ممکن است تحت هرشرایطی از بین برود. بنابراین مهم است رابطه شناسایی عوامل بررسی شود. ،دوما بخش عمده ای از تحقیقات، شیوه های  توسعه محصول سازگار  با محیط زیست در شرکت های بزرگ بررسی کرده است،در سطحی از پروژه های فردی به سازگاری مسائل کالا با محیط زیست پرداخته شده است،توجه اندکی در خصوص جنبه های پایداری توسعه محصول در یکپارچه سازی برنامه ها با سطح سازمانی در شرکت ها اختصاص یافته است. با درک درستی از محدودیت های تجربی شرکت می توان استراتژی توسعه محصول سازگار با محیط زیست را پشتیبانی و تقویت نمود و این عوامل منجر به توسعه و موفقیت چنین استراتژی می شود. توسعه محصول در سطح سازمانی احتمالا برروی سطوح دیگر عوامل مختلف در داخل شرکت متمرکز می شود. (به عنوان مثال پروژه) چنین مطالعاتی می تواند مسائل و چالش های مربوط به توسعه محصول شرکت را در تمرکز روی  این موضوع بالا ببرد. نبود پژوهش در زمینه توسعه محصول مبتنی بر سازگاری سازمانی بر محیط زیست نیاز به توجه فوری دارد،مدیران تحت فشارهای متعدد و تعامل،سهامداران را به ادغام پایداری در فعالیت های بازاریابی شرکت خود می کنند.

 

 

چکیده لاتین

Integrating sustainability aspects into product development has long been recognized as a strategic priority for practitioners. Yet the literature reports mixed results on the product development effectiveness outcomes of sustainable product development strategies, while scant research has investigated how companies integrate environmental aspects into product development. This study develops a model that integrates effectiveness-enhancing outcomes and organizational inputs of eco-friendly product development strategies. Using questionnaire responses from firms from multiple industries, supplemented with lagged primary product development performance data, we find that top management commitment and corporate environmental support policies can facilitate eco-friendly product development strategies, while environmental performance incentives do not. In turn, the adoption of such strategies has a positive effect on firms’ product development effectiveness. This effect weakens when business conditions are highly complex but tends to become stronger with increasing levels of munificence in the business environment. These findings have important implications for practitioners and researchers that are discussed.


خرید و دانلود | 9,350 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط