» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
مقاله ترجمه شده حریم خصوصی تجارت با نگرش به تجارت در تلفن همراه: با رویکرد نظریه بازی ها فرزاد 1396/10/04 دسته بندی : مهندسی کامپیوتر 0

حریم خصوصی تجارت با نگرش به تجارت در تلفن همراه: با رویکرد نظریه بازی ها

در تجارت در تلفن همراه، ارائه خدمات شرکت ها،مبتنی بر مکان کار برای تلفن همراه بوده که گزارش مکانی خود را با یک سطح معینی از امنیت را دارد که بتواند خود را گمنام و ناشناس نشان دهد. این سطح از امنیت بستگی به درک ریسک خود و همچنین انگیزه آنها در قالب منافع و یا بهبود خدمات تلفن همراه دریافت می شود. 

چکیده فارسی

در تجارت در تلفن همراه، ارائه خدمات شرکت ها،مبتنی بر مکان کار برای تلفن همراه بوده که گزارش مکانی خود را با یک سطح معینی از امنیت را دارد که بتواند خود را گمنام و ناشناس نشان دهد. این سطح از امنیت بستگی به درک ریسک خود و همچنین انگیزه آنها در قالب منافع و یا بهبود خدمات تلفن همراه دریافت می شود. این پروژه به دنبال یک مدل کمی است که در آن تئوری اطلاعات با معیارهایی مانند آنتروپی،تعیین سطح امنیت در کاربران تلفن همراه است. درک فرد از ریسک و مزایای آن به عنوان یک تابع از اطلاعات مکانی انتخاب شده برای امنیت تعریف شده است. بهترین پاسخ های کاربر و استراتژی بهینه برای این شرکت تحت محدودیت های بودجه ای است که مشتق شده از انگیزه بوده که به منظور متقاعد کردن کاربران جهت به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی در یک سطح معینی از امنیت است. تجزیه و تحلیل اطلاعات در سیستم با استفاده از سناریوهای واقعی تر است که در آن شرکت دسترسی به توابع ابزاری کاربر را ندارد. روش الگوریتم و رگرسیون یادگیری توزیعی تکراری برای بررسی و طراحی مکانیزم هایی است که جهت غلبه بر این محدودیت بوده است. نتایج بدست آمده با یک مثال عددی و شبیه سازی براساس داده های GPS واقعی ارائه شده است.

چکیده لاتین

In mobile commerce, companies provide location based services to mobile users, who report their locations with a certain level of granularity to maintain a degree of anonymity. This level of granularity depends on their perceived risk as well as the incentives they receive in the form of monetary benefits or improved mobile services. This paper formulates a quantitative model in which information theoretic metrics such as entropy, quantify the anonymity level of mobile users. The individual perceived risks of users and the benefits they obtain are defined as functions of their chosen location information granularity. The interaction between the mobile commerce company and its users is investigated using mechanism design techniques as a privacy game. The user best responses and optimal strategies for the company are derived under budgetary constraints on incentives, which are provided to users in order to convince them to share their private information at the desired level of granularity. Information limitations in the system are analyzed to capture more realistic scenarios where the companies do not have access to user utility functions. Iterative distributed algorithm and regression learning methods are investigated to design mechanisms that overcome these limitations. The results obtained are demonstrated with a numerical example and simulations based on real GPS data.


خرید و دانلود | 7,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط