» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
مقاله ترجمه شده استراتژی توسعه محصول سازگار با محیط زیست:سوابق،پیامدها و اثرات احتمالی فرزاد 1396/10/05 دسته بندی : جغرافیا 0

مقاله ترجمه شده استراتژی توسعه محصول سازگار با محیط زیست:سوابق،پیامدها و اثرات احتمالی

چکیده فارسی

یکپارچه سازی جنبه های پایداری  برای توسعه محصول در طولانی  مدت به عنوان یک اولویت استراتژیک  برای متخصصان  به رسمیت شناخته شده است. با این حال ،پیشینه گزارش تلفیقی از اثرات توسعه محصول پایدار و استراتژی توسعه محصول است،در حالی که تحقیقات اندکی در شرکت،چگونگی ادغام جنبه های زیست محیطی و توسعه محصول را مورد بررسی قرار داده است.

تعداد صفحات فارسی : 37

تعداد صفحات انگلیسی : 25

سال انتشار : 2015

چکیده فارسی

یکپارچه سازی جنبه های پایداری  برای توسعه محصول در طولانی  مدت به عنوان یک اولویت استراتژیک  برای متخصصان  به رسمیت شناخته شده است. با این حال ،پیشینه گزارش تلفیقی از اثرات توسعه محصول پایدار و استراتژی توسعه محصول است،در حالی که تحقیقات اندکی در شرکت،چگونگی ادغام جنبه های زیست محیطی و توسعه محصول را مورد بررسی قرار داده است.

این مطالعه یک مدل را توسعه می دهد که در آن تلفیق اثرات افزایش عملکرد و ورودی سازمانی در استراتژی های توسعه محصول سازگار با محیط زیست سنجیده می شود. با استفاده از پاسخ های پرسشنامه شرکت های صنایع مختلف ، می بینیم که تعهد مدیریت ارشد  و سیاست های حمایتی از محیط زیست می تواند استراتژی توسعه محصول  سازگار را تسهیل می کند،در حالی که کارایی زیست محیطی انگیزه ای ایجاد نمی کند. به نوبه خود،چنین اتخاذ استراتژی دارای اثرات مثبتی در توسعه محصول شرکت ها است. در شرایط  کسب و کار  بسیار پیچیده این اثرات ضعیف می شود. اما با افزایش سطح بخشودگی در محیط  کسب و کار  تمایل به قوی تر شدن دارد.این یافته ها دارای پیامدهای مهمی برای متخصصان و محققان در بحث ها است.

 

بخشی از ترجمه مقدمه

یک نتیجه از رشد چالش های زیست محیطی و نصب فشار به عنوان تاثیر فعالیت های انسانی به محیط زیست طبیعی در نظر گرفته شده است. شرکت ها در سراسر جهان کسب و  کار پایداری و عوامل بازاریابی را به طور فزاینده اتخاذ می کنند.

 

بسیاری از شرکت ها استراتژی هم تراز را در منافع سهامداران و کالاهای بازار محور و مسائل مربوط به پایداری در خواسته های مشتریان ایجاد می کنند. در این چشم انداز، بازار با توجه با پاسخ  بازاریابی عمومی، معرفی محصول تازه و موجود تغییر می کند و تولید شیوه های جدید باعث کاهش اثرات زیست محیطی  و بهبود کارایی زیست محیطی می شود.

چکیده لاتین

Integrating sustainability aspects into product development has long been recognized as a strategic priority for practitioners. Yet the literature reports mixed results on the product development effectiveness outcomes of sustainable product development strategies, while scant research has investigated how companies integrate environmental aspects into product development. This study develops a model that integrates effectiveness-enhancing outcomes and organizational inputs of eco-friendly product development strategies. Using questionnaire responses from firms from multiple industries, supplemented with lagged primary product development performance data, we find that top management commitment and corporate environmental support policies can facilitate eco-friendly product development strategies, while environmental performance incentives do not. In turn, the adoption of such strategies has a positive effect on firms’ product development effectiveness. This effect weakens when business conditions are highly complex but tends to become stronger with increasing levels of munificence in the business environment. These findings have important implications for practitioners and researchers that are discussed.


خرید و دانلود | 6,500 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط